21 Eylül 2014 Pazar

İlk yaşadığım utangaç sex hikayem

              Merhaba arkadaşlar burda size ilk defa yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Bu olay canımdan çok sevdiğim erkek arkadaşımla aramızda geçti. Buraya yazmamdaki sebepte onunla daha konuşamam ve biraz rahatlamak aslında. Bu olayı yaşıyalı tam 2 gün oldu onun yüzüne bakamıyorum. Sevgilim ile birlikte aynı üniversitede olduğumuz için birlikte ev tuutmuş ve birlikte kalıyorduk herşey ta ki birlikte yatmaya başlayınca kadardı. Hergün sıkı sıkı sarılıp uyuyorduk. Onun şeyinin sertleştiğini hissediyordum bazen bacağıma değiyor bende azıyordum ama bişey belli etmemeye çalışıyordum. Neyse böyle git gide yakınlaşma derken sevgilimle bir gece yine öpüşmeye başladık.
Standart gece öpüşmesi bişey olmaz dedim o benim dudaklarımı emiyor ben onun dudaklarını emiyorum ama oda bende bu sefer her zamankinden farklı bir şekilde öpüşüyorduk. Sanırım o gün bugün dedim içimden. Sevgilim bacaklarımı eliyle aralayıp o sert sikini üstüme çıkarıp yaslamaya başladı. En başta eziyet gibi gelsede sonrasında çok hoşuma gitmeye başlamıştı. Sevgilime dur diyemediğim gibi dahada şevklendiriyordum. Boynundan öpmeler şeyine dokunmalar vs. vs. Sevgilim dudaklarımı emdikten sonra heralde dedim uyuruz şimdi ama hiç öyle bir hava kalmamıştı yavaşta dilini süre süre boynuma doğru inince kendimden iyice geçtim. Artık am suyumun bacaklarımdan aşağıya doğru indiğini hissetmiştim ve bu zevki tatmak istiyordum. Yalnız bakire olduğum için götten denememiz gerekiyordu. Sevgilim boynumdan emdikçe ben kendimden geçiyor ve iyce kendimi bırakıyordum. Ayrıcı bu hikayemide ilk defa Hikayesitesi.blogspot.com.tr'de yazıyorum. Sevgilim bunu fırsat bilerek göğüslerime ellemeye hafifçe bacak aramı okşamaya başlamıştı. Karşı koymaya gücüm kalmamıştı. Sevgilim beni belimden sarmış sulanmış amcığıma sürtünüyordu. Bir yandan azdığımı hissettiği için sanırım boynuma dil darbeleri vurmaya devam ediyordu. Bir ara boynumu öyle bir emiyordu ki dedim kesin gündüz okula gidemeyeceğim çünkü moraracaktı kesinlikle. Yavaşça sürtünmeyi bıraktı ve sütyenimi aşağıya çekerek daha el değmemiş memelerimi gözlerinin önünde görünce bana hayatımın anlamı sen neymişsin be diyerek yumuldu. Memelerimin arasını emiyor ucuna dilini sürüyor kısacası beni öldürüyordu. Memelerimin ucuna dokundukça daha bir azdığımı hissedince başından tutarak memelerimin ucunu emmesini sağladım. Memelerimin ucunu ağzına aldı ve öyle narin bir şekilde emdi ki anlatamam. O memelerimi emerken aşkım benim sik dediğimi hiç unutamıyorum. Pijamamı çıkardı ve göbeğimi öpüp emmeye devam etti. Alt pijamamı iki eliyle kavrıyarak yavaşça çekti ve sadece beyaz kilodum kalmıştı. Kilodumun önü yani amımın geldiği yer bildiğiniz su lie ıslatmış gibi yamyaştı. Dilini kasıklarımda gezdiriyor ve hafiften kilodumun üzerinden amıma vuruyordu. Bu beni mahfetmişti resmen. Kilodumun üstünden bir ara amıma dilini sokmaya çalışır gibi oldu ve hemen aşkım bakireyim dur dememle çekilmesi bir oldu. Hemen kalkıp onunda üzerindekileri çıkardım ve artık bu iş olacak aşkım, erkeğim gibi sayıklamaya başladım. Bu onu dahada çıldırtmış olacak ki dudaklarımı resmen parçalar gibi tekrar emip o arada bacaklarıyla kilotumu çıkardı. Bende onun kilotunu çıkardığımda siki dimdik olmuş ve resmen damarları patlayacak gibiydi. Tekrar sex hikayeleri bacaklarımın arasına girerek amımın kenarlarını o kıvrak diliyle milim milim yalamaya başladı. O yalarken artık kendimden nasıl geçtiysem saçlarından sıkarak amıma doğru başımı bastırıyordum. Bağırmamak için kendimi zor tutuyordum çünkü apartmanda kalıyorduk hafif hafif inlemelerimden kimse rahatsız olmasın diye aşkım yavaş diyordu bana. Artık dayanamadım ve sanırım oda benden bekliyordu ki hadi dedim. Nereden yapacaz diyince önce bir durdum ama götümden yapmak en iyisi olacaktı. İt gibi önünde eğildim ve al götüm senin parçala dediğimi biliyorum. O koca yarrağını öyle bir soktu ki sanırım bir ara bayıldım. Soktuktan sonra amımdan akan zevk suları hazzın doruklarında olduğumun göstergesiydi. Gitgeller yaparak beni çıldırttı resmen öldürecekti. Götümün arasında 5 dk git gel yapmadan içime o ılık menilerini akıttı. Şuan utancımdan yüzüne bakamıyorum ama fırsat olsa gene altına yatarım erkeğim beni harika bir şekilde doyurdu. Bir yanına gidiyim tekrar yapıp tekrar yazacağım hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder